Hjernesugere.
Terje Henriksen
2018-09-30 19:39:12 UTC
Det har vært noen hjernesugere her noen få dager. De fester seg i
bakohodet og suger seg fast. Man kan få dem vekk ved å feste ei imaginær
tang rundt dem og dreie tanga 720 grader rundt.

Noen sa her om dagen at jeg måtte passe meg for hjernekreft. Er det
hjernekreft disse hjernesugerne forårsaker, tro, eller kan de være demens?
--
Terje Henriksen
Kirkenes/Hesseng
Terje Henriksen
2018-09-30 20:10:59 UTC
Post by Terje Henriksen
[...]
Noen rompesugere ser ut til å ha avansert til hjernesuging. Kan man
kalle det en nivåhevning?
--
Terje Henriksen
Kirkenes/Hesseng