Telia-problemer?
Terje Henriksen
2024-02-09 12:13:59 UTC
Det har blitt problemer med TV-signalet på Varanger Bynett/Telia
abonnementet mitt. Bredbåndet fungerer bra, men TV-signaler fryses etter
et par sekunder.

Dersom dette er et problem over et stort område, tyder det på at feilen
ligger før signalet sendes ut til abonnentene. Kanskje det tilogmed kan
ligge i en sentral eller i en kontrollpult hos Telia?

Hos Altibox ser alt ut til å være bra.
--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes
Terje Henriksen
2024-02-10 11:10:04 UTC
Post by Terje Henriksen
[...]
Jeg ser at av og til, på Altibox, kommer det opp en feilmelding om at
IPTV protokollen har stanset. Kanskje noe lignende er tilfelle hos Telia?

Feilen vil da kunne kalles "Feil på IPTV-protokollen", noe som igjen kan
skyldes at psykologiprofessorene eller deres ormeyngel og sabotører har
vært på ferde. Denne feilen kommer når jeg bytter kanal, mens feilen hos
Telia er der hele tiden.
--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes