Bygging i tunnelene.
Terje Henriksen
2024-04-17 20:32:40 UTC
Jeg oppdaget at noen holdt på med å bygge en slags vegg eller mur under
soverommet mitt med rød murstein.

Litt senere "så" jeg noen som lignet Sutherlandfolk komme fra inngangene
ved gangstien mot Tangen, bærende på noe som lignet murstein, men som
jeg mistenker kan ha vært sprengstoff.

Jeg brukte ialfall Herrens hånd til å gjøre eksplosivene til sjokolade,
tror jeg. Enkel måte å desarmere bomber på.
--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes
Terje Henriksen
2024-04-17 23:26:24 UTC
Post by Terje Henriksen
[...]
Jeg begynte forresten nettopp å lure på om "murstein" kan være brikker
med narkotika? Jeg synes at jeg "så" en nervøs Snoop Dogg eller en kopi
av ham da jeg skrev det.
--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes
Terje Henriksen
2024-04-17 23:56:42 UTC
Post by Terje Henriksen
Post by Terje Henriksen
[...]
Kanskje det var psykologiprofessoren hans?
--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes