Fra Bodø-Glimt.
Add Reply
Terje Henriksen
2024-04-22 04:19:27 UTC
Svar
En fyr meddeler at psykologiprofessor Larsen mm vil "ta meg fra"
Bodø-Glimt. Det er i tilfelle tyveri og en synd. De vil altså ta
"Sannhetens øye" fra Bodø-Glimt.

Psykologer og psykiatere med mangelfullt utviklede sjelsevner kaller
nemlig sannheten galskap eller en sykdom. De bør holdes unna alle
idrettsarenaer. Man bør kunne ringe politiet for å få dem vekk. De og
assistentene deres ødelegger nemlig idretten og påfører idrettsfolk
hjerteproblemer og pusteproblemer.
--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes
Terje Henriksen
2024-04-22 05:16:18 UTC
Svar
Post by Terje Henriksen
[...]
Psykologi og psykiatri er vel de to største psykosene vi har her i
landet. Deres utbredelse er basert på tvangstanker som tvinges av
åndsparasitter på befolkningen, og som professorene kaller "å heale".
--
Terje Henriksen
Hesseng/Kirkenes